понедельник, 17 декабря 2012 г.

"Фокстрот" переміг у номінації «Відносини зі споживачами»



Бізнес-кейс «Фокстроту» визнано  кращим у стратегічній номінації в рамках Національного конкурсу бізнес-кейсів із корпоративної соціальної відповідальності-2012, організованого Центром «Розвиток КСВ» (корпоративної соціальної відповідальності). 



Мета конкурсу – представити на широкий загал громадськості рішення компаній у сфері корпоративної соціальної відповідальності як складову їхньої бізнес-стратегії. Бізнес-кейс «Формування лояльності споживачів у торгових залах мережі та за їх межами» від «Фокстроту» продемонстрував високі результати роботи  колективу в реалізації стратегії розвитку клієнтських відносин для набуття довготривалих конкурентних переваг та  зміцнення позиції лідера галузі.
        Якщо компанія «не бачить» окремого покупця, вона не може створити для
нього унікальну цінність та залишатися авторитетним експертом при здійсненні покупки, – переконана Кристина Мельникович, начальник служби підтримки та розвитку програм лояльності ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». – Протягом останніх двох років ми удосконалили ключові процеси нашої Програми лояльності у сфері взаємодії з покупцями, задіяли максимум можливих джерел зворотного зв’язку від клієнтів, налагодили систему комплексної оцінки якості обслуговування покупців.
Як результат, статистика Програми лояльності  «Фокстроту» на кінець            2012 року продемонструвала 3,5 млн лояльних мережі покупців, а від січня до вересня 2012 року до програми приєдналося 250 тис. нових учасників. «Фокстрот» залишається лідером та авторитетним експертом у секторі ритейлу побутової техніки та електроніки в Україні.
Особливістю бізнес-кейсу «Фокстроту» стало те, що комунікація мережі з покупцями вийшла за межі торговельних залів і набула яскравої соціальної ваги. Наприкінці 2011 року в інформаційний простір країни вийшов навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу!», знятий мережею для дошкільнят та молодших школярів у межах власного соціального проекту. Кожна серія мультфільму розповідає про найбільш поширені життєві ситуації, котрі можуть призвести до біди:  користування електроприладами, поведінка біля водойм, на природі, у супермаркеті та в разі виникнення пожежі.
– Це  важлива соціальна проблема: лише у 2011 році від нещасних випадків у побуті загинуло 1016 дітей в Україні. Займаючись пропагандою Правил безпеки серед найбільш уразливої аудиторії – малюків, «Фокстрот» допомагає виправити ситуацію на краще за допомогою різноманітних заходів. І в цій пропагандистській діяльності, на мою думку, «Фокстрот» – поза всілякою конкуренцією, – вважає голова Всеукраїнського дитячого руху «Школа безпеки» Алла Негрієнко.
Нині 16 000 плазмових телевізорів щогодини демонструють мультфільми у 225 супермаркетах «Фокстрот. Техніка для дому» по всій Україні. У 2012 році у кращих залах Києва та регіонів (містах Львів, Луцьк, Донецьк, Чернівці, Житомир, Чернігів, Запорізька область тощо) «Фокстрот» організував навчальні свята для малечі - «Уроки безпеки». Протягом 45 хвилин  руденька Лисичка – уособлення бренду «Фокстрот» -  та її друзі навчають дітей головним правилам – як бути живими та здоровими.
- Цього року в категорії "Відносини із споживачами" були доволі сильні конкуренти, тому особливо приємно привітати «Фокстрот» з перемогою, -  засвідчує Марина Саприкіна, директор Центру "Розвиток КСВ", організатор конкурсу кейсів з КСВ. -  Важливо відмітити, що практика "Фокстрот" є важливою для компанії й захоплюючою для  школярів. Отже, компанія на власному досвіді створює "спільну цінність" для себе і своїх споживачів, підвищуючи обізнанність про безпеку серед малюків та їх батьків.
З останнім  погоджуються у торгівельній мережі.
– На сьогодні «Фокстрот» – більше, ніж просто якісна техніка або набір сервісних пропозицій. Бренд стає знаком відповідного рівня життя і культури придбання техніки, допомагаючи кожному отримувати задоволення від користування якісними побутовими приладами, - упевнений виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому» В’ячеслав Поврозник. – Саме у цьому відмінність «Фокстроту» від конкурентів, його унікальність і сила.
Довідка: Центр «Розвиток КСВ» уже четвертий рік поспіль проводить  оцінку та урочисте нагородження кращих кейсів країни з КСВ.  Різноманітними є номінації  конкурсу, а саме: «Розвиток громад» (у партнерстві з Фундацією «Україна – США)», «Організаційне управління», «Трудові відносини», «Захист довкілля», «Права людини», «Відносини зі  споживачами».  Елегантну статуетку вручають тим компаніям, чиї рішення у сфері корпоративної соціальної відповідальності стали складовою бізнес-стратегії компанії. База кейсів Центру складається зі 140 документів. У 2012 році на розгляд експертів конкурсу було подано 38 кейсів. У складі міжнародного журі працювали знавці теорії та практики КСВ із Франції, Нідерландів, Ізраїлю, Болгарії, Туреччини, Канади тощо.
У «Фокстроті» дякують за підтримку в роботі з КСВ головним стейколхдерам: Міністерству надзвичайних ситуацій України, Всеукраїнському громадському дитячому руху «Школа безпеки» та Добровільному пожежному товариству України, а також Інституту інновацій технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Адже у  2012 році мультфільм «Фокс і Трот поспішають на допомогу!» схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичною комісією з основ здоров’я Науково-методичної Ради МОНмолодьспорту.
Мультфільм перебуває у вільному доступі в інтернеті.
http://www.youtube.com/watch?v=FgLhpT9p0u0  Поведінка у супермаркеті
http://www.youtube.com/watch?v=q5s3RTvYbWE Побутова техніка та діти
http://www.youtube.com/watch?v=xwzKBLyo4vw  Небезпечна вода

Комментариев нет:

Отправить комментарий