Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з квітня до
травня 2013 року та мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від
12 до 17 років (учні 7-11-х класів) щодо питань реалізації прав споживачів,
вміння орієнтуватись у сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої
культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні
якості життя в контексті європейських стандартів. Журі конкурсу складалося з
експертів з Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «Тест» та
освітян, Всеукраїнської Федерації споживачів «Пульс», представників
Міністерства освіти і науки України, Інституту інформаційних технологій і
засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, спеціалістів
по зв’язках з громадськістю Групи компаній «ФОКСТРОТ», ТМ «Фокстрот. Техніка
для дому» та ТМ «Шостка».
Споживча освіта
існує в Україні вже шостий рік поспіль завдяки курсу за вибором «Основи
споживчих знань», що був розроблений у рамках партнерства Міністерства освіти і
науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та
громадські об’єднання». Зараз курс викладається більше, ніж у 2000
загальноосвітніх навчальних закладів.
Торговельна мережа ТМ «Фокстрот.
Техніка для дому» є лідером* ринку України у сегменті роздрібних продажів
електроніки та побутової техніки і володарем титулу «Національна торговельна
марка» за рейтингом «Людина року - 2012». Програма лояльності споживачів
до ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» працює з 2006 року та нараховує
близько 4 мільйонів споживачів, а індекс обізнаності українців стосовно
«Фокстроту» складає – 98%.
Перший магазин торговельної
мережі було відкрито у 1994 році, і станом на липень 2013 р. в Україні
нараховується 226 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини
представлені в 112 обласних та районних центрах України, при цьому їх загальна
торговельна площа складає більше 200 000 кв. м. Згідно рейтингу,
складеному аудиторською компанією Deloitte&Touche у 2012 році,
торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить у число 500
найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Об’єм продажів мережі за
2011-12 фінансовий рік склав більше 7.17 мільярдів гривень. З 2010 року
торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником
«Euronics» найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки,
представленої в 30 країнах Європи.
*згідно даних GFK, 2012
Комментариев нет:
Отправить комментарий