Соціальні проекти і підтримка від ГК "ФОСКТРОТ"



Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з квітня до травня 2013 року та мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 7-11-х класів) щодо питань реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись у сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Журі конкурсу складалося з експертів з Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «Тест» та освітян, Всеукраїнської Федерації споживачів «Пульс», представників Міністерства освіти і науки України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, спеціалістів по зв’язках з громадськістю Групи компаній «ФОКСТРОТ», ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» та ТМ «Шостка». 
Споживча освіта існує в Україні вже шостий рік поспіль завдяки курсу за вибором «Основи споживчих знань», що був розроблений у рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання». Зараз курс викладається більше, ніж у 2000 загальноосвітніх навчальних закладів.
Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є  лідером* ринку України у сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки і володарем титулу «Національна торговельна марка» за  рейтингом «Людина року - 2012». Програма лояльності споживачів до ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» працює з 2006 року та нараховує  близько 4 мільйонів споживачів, а індекс обізнаності українців стосовно «Фокстроту»  складає – 98%.
 Перший магазин торговельної мережі було відкрито у 1994 році, і станом на липень 2013 р. в Україні нараховується 226 супермаркетів  ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 112 обласних та районних центрах України, при цьому їх загальна торговельна площа  складає більше 200 000 кв. м. Згідно рейтингу, складеному аудиторською  компанією Deloitte&Touche у 2012 році, торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить у число 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Об’єм продажів мережі за 2011-12 фінансовий рік склав більше 7.17 мільярдів гривень. З 2010 року торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.

*згідно даних GFK, 2012

Комментариев нет:

Отправить комментарий