пятница, 8 июня 2012 г.

Всеукраїнський конкурс "Молодь тестує якість" визначив кращих юних експертів з якості


6 червня у Києві відзначили школярів, що перемогли у Всеукраїнському конкурсі з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». Школярі 7-11 класів самостійно обирали сферу дослідження і аналізували якість товару або послуги за власноруч розробленою методикою. Із 170 авторських та групових робіт, члени журі відібрали 10 найкращих, а 3 дослідження юних експертів з якості отримали відзнаку партнерів конкурсу – торгівельної мережі «Фокстрот.Техніка для дому» в спеціальній номінації «За споживчу вимогливість».  






- Ми щиро вдячні учасникам конкурсу за внесок у підвищення знань споживачів про товари і послуги, і дякуємо за допомогу у важливій для нас справі - відповідати очікуванням наших споживачів, щоб вони могли отримувати найвищу якість послуг та найякісніші товари - розповідає виконуючий обов’язки виконавчого директора торгівельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому» Юрій Пономаренко.
Найбільш популярними темами конкурсних робіт стали послуги супермаркетів, побутова техніка, молоко та молочні продукти, солодощі, транспортні та туристичні послуги, якість послуг мобільних операторів, інтернет-провайдерів. Також діти тестували косметичні вироби, засоби гігієни, шкільний зошит та рюкзак; свої улюблені продукти - чіпси, солодкі газовані напої, жуйки, і навіть досліджували послуги, що демонструють готовність України до чемпіонату «ЄВРО - 2012».
Автори найкращих 10 робіт отримали почесні дипломи та подарункові сертифікати на покупку техніки в мережі супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Також призи від «Фокстроту» вибороли 3 автори кращих досліджень в номінації «За споживчу вимогливість». Це робота восьмикласниці Тетяни Стефанишин з Івано-Франківщини «Диво на кухні»  –  дослідження роботи міксерів різних виробників. Дві інші симпатії тісно пов’язані із власною стратегією розвитку  Групи компаній «Фокстрот» в рамках корпоративної соціальної відповідальності  і стосуються теми екології та збереження енергоресурсів. Це дослідження 11-класниці  Тетяни Рашевської  із Запоріжжя «Економіка використання енергозберігаючих ламп», а  також  робота «Ми – зелені туристи»  Софії Лущевської,  учениці 8 класу із Рівненської області.  Софія описує причини відсутності «зелених» садиб на Рівненщині . За актуальність теми, позитивний підхід та грунтовні знання окрім подарунку дівчина отримала на майбутнє побажання гарних перспектив в розвитку власного сільського «зеленого туризму». 
- Роботи, які ми відзначили в номінації «За споживчу вимогливість» є надзвичайно актуальними для підвищення рівня культури споживання українців. А  завдяки таким юним критичним споживачам ми все ближче і ближче до європейських стандартів, - зазначила  спеціаліст зі зв‘язків із громадськістю та пресою Управляючої компанії Групи компаній «Фокстрот» Ольга Голинська і презентувала присутнім педагогам новий соціальний проект бізнесу – мультфільм для дітей «Фокс і Трот поспішають на допомогу» про правила безпечної поведінки. Отож Фокс і Трот відправились у регіони, де їх із задоволенням тестуватимуть у шкільних таборах юні, і ще не зовсім критичні споживачі, а заодно вивчатимуть правила безпеки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий